Говорете с експерт
За запитвания, моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти на KONE на +359 2 969 70 75.
Можете да ни намерите в работни дни от 08.00 до 17.30 часа.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОНТАКТ ЗА ПОДДРЪЖКА
За запитвания, моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти на KONE на +359 2 969 70 75.
Можете да ни намерите в работни дни от 08.00 до 17.30 часа.
Използвайте този номер, за да докладвате аварийна ситуация
0800 80 800 (безплатен за страната)
konebg@kone.com (за запитвания, продажби или други консултации)
Данни за контакт във вашата страна или регион
Моля, попълнете формуляра и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.
ОНЛАЙН ИНСТРУМЕНТИ
Бъдете в крак с данните за производителността в реално време и проследяването на дейността по поддръжка. Нашите онлайн инструменти предлагат спокойствие, като улесняват наблюдението на вашето оборудване.
Денонощен достъп до данни за производителност, повреда и ремонт за цялото ви оборудване навсякъде и по всяко време чрез лесен за използване уеб-базиран портал.
Лесно за използване приложение с известия за състоянието на оборудването в реално време, графици за поддръжка и напредък на текущите дейности по поддръжката.
Получавайте информация в реално време за вашите асансьори, ескалатори и автоматични врати.
Преглеждайте минали, текущи и предстоящи дейности, както и свързаните с тях фактури.
Говорете веднага с професионалист от обслужването на клиенти, когато имате нужда.
Често задавани въпроси за поддръжка
Нашият уеб портал KONE Online и приложението KONE Mobile предоставят на Вас и Вашия екип денонощен достъп до данни за производителността, поддръжката, повредата и ремонта на цялото ви оборудване.
Можете да проверите състоянието на вашето оборудване чрез KONE Online или KONE Mobile. Ако сте свързали оборудване, ще можете да видите дали вече работим по отстраняването на проблема. Можете да направите заявка за услуга или да съобщите за инцидент, като ни се обадите или се свържете директно от KONE Online или KONE Mobile.
KONE Online или KONE Mobile ще ви покаже всички предстоящи и минали посещения за поддръжка на цялото оборудване, което поддържаме за вас.