Планирайте асансьори онлайн с новото KONE Studio. Изпробвайте сега

Обслужване на клиенти | Свържете се с нас сега за специфични запитвания за поддръжка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОНТАКТ ЗА ПОДДРЪЖКА

Искате ли да говорите с някого?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Говорете с експерт

За запитвания, моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти на KONE на +359 2 969 70 75.

Можете да ни намерите в работни дни от 08.00 до 17.30 часа.

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Подаване на сигнал за инцидент

Използвайте този номер, за да докладвате аварийна ситуация

0800 80 800 (безплатен за страната)

konebg@kone.com (за запитвания, продажби или други консултации)

Как можем да Ви помогнем?

Моля, попълнете формуляра и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.

Sample form






+359







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance services|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Smart building solutions|Multiple/other

Моля, обърнете внимание, че когато изпратите този формуляр, ние ще събираме вашите лични данни. За повече информация относно обработката на лични данни, моля, вижте нашата Декларация за поверителност.

ОНЛАЙН ИНСТРУМЕНТИ

Бързо получаване на важна информация

Бъдете в крак с данните за производителността в реално време и проследяването на дейността по поддръжка. Нашите онлайн инструменти предлагат спокойствие, като улесняват наблюдението на вашето оборудване.

Обслужване на клиенти | Свържете се с нас сега за специфични запитвания за поддръжка

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Денонощен достъп до данни за производителност, повреда и ремонт за цялото ви оборудване навсякъде и по всяко време чрез лесен за използване уеб-базиран портал.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

Лесно за използване приложение с известия за състоянието на оборудването в реално време, графици за поддръжка и напредък на текущите дейности по поддръжката.

Icon_Investors.svg

Наблюдавайте оборудването

Получавайте информация в реално време за вашите асансьори, ескалатори и автоматични врати.

Icon_Digital_Services.svg

Следете поддръжката

Преглеждайте минали, текущи и предстоящи дейности, както и свързаните с тях фактури.

Icon_Component_Upgrades.svg

Свържете се с поддръжка

Говорете веднага с професионалист от обслужването на клиенти, когато имате нужда.

Често задавани въпроси за поддръжка

Намерете отговори на популярни въпроси

  • Нашият уеб портал KONE Online и приложението KONE Mobile предоставят на Вас и Вашия екип денонощен достъп до данни за производителността, поддръжката, повредата и ремонта на цялото ви оборудване.

  • Можете да проверите състоянието на вашето оборудване чрез KONE Online или KONE Mobile. Ако сте свързали оборудване, ще можете да видите дали вече работим по отстраняването на проблема. Можете да направите заявка за услуга или да съобщите за инцидент, като ни се обадите или се свържете директно от KONE Online или KONE Mobile.

  • KONE Online или KONE Mobile ще ви покаже всички предстоящи и минали посещения за поддръжка на цялото оборудване, което поддържаме за вас.

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.