Персонализиран план за поддръжка на Вашия обект и оборудване
Създаваме персонализиран план за поддръжка, съобразен с Вашия обект и индивидуално оборудване. Можете да изберете от нашите три пакета за поддръжка нивото на грижа, от която се нуждаете.
Създаваме персонализиран план за поддръжка, съобразен с Вашия обект и индивидуално оборудване. Можете да изберете от нашите три пакета за поддръжка нивото на грижа, от която се нуждаете.
Центърът за обслужване на клиенти на KONE предоставя на Вас и Вашите крайни потребители 24-часова поддръжка при аварийни ситуации, свързани с оборудването. Свързването с център за обслужването на клиенти е лесно – просто наберете телефонен номер 080080800, който е безплатен за страната. Екипът ще изпрати заявка на дежурния сервизен техник, за да реши проблема Ви.
Нашите сервизни техници са всеотдайни и висококвалифицирани специалисти, които поддържат Вашите асансьори, ескалатори и врати в изправно и безопасно състояние. Те получават всяка година над 50 часа обучение по техническа поддръжка, безопасност, обслужване на клиенти и първа помощ. Нашите техници също имат достъп до глобалната ни база от технически познания, което позволява бързо разрешаване на повечето проблеми за всички марки и видове оборудване с едно посещение.
Превантивната поддръжка на KONE помага да се предотвратят проблемите още преди тяхната поява. Поддържаме Вашето оборудване според неговата употреба, възраст и други важни фактори. Персонализираният Ви план гарантира, че всички отделни компоненти и системи се обслужват в точното време и съгласно всички приложими разпоредби – независимо от марката.
За да поддържаме оборудването Ви безопасно и работещо гладко, ще Ви предложим ремонт или модернизация на базата на проверка на състоянието.
Вярваме, че най-добрият начин да започнете търсене за доставчик на поддръжка е да помислите за нуждите на Вашите потребители и оборудване, както и тези на Вашата сграда. Тази страница Ви дава няколко примера за това, какви биха могли да са тези нужди. Можете също така да видите как нашите решения Ви подпомагат.
Изготвяме индивидуален план за поддръжка на всички марки и видове оборудване въз основа на техническа информация и данни за използване на оборудването.
Чрез систематична проверка на причините за повреда успяваме непрекъснато да намаляваме неизправностите в оборудването на нашите клиенти.
Нашият екип за обслужване на клиенти работи 24/7/365 и отговаря на обаждането Ви за 20 секунди или по-малко.
В случай на засядане ще бъдем на място до 60 минути.
С най-често използваните резервни части, превозвани в нашите микробуси, и 24-часова доставка на части, можем да поправим повечето проблеми за едно посещение.
Нашите техници получават над 50 часа обучение годишно и са подготвени за всички марки оборудване.
Благодарение на нашата превантивна поддръжка, оборудването, което поддържаме, е на разположение на 99,9% от времето.
Услугите ни за поддръжка отговарят на всички местни разпоредби за безопасност и законови изисквания.
Нашите техници получават обучение за различни марки оборудване и имаме резервни части и за други марки.