„KONE навлиза в следващата фаза от своята стратегия за 2025 – 2030 г. – Rise
По време на шестгодишния стратегически период, амбицията на KONE е да поведе в индустрията. Това означава лидерство в три области: избор №1 за нашите служители и клиенти, лидерство в иновациите и устойчивостта и лидерство в растежа и рентабилността.
За да постигне тази амбиция, KONE определи четири стратегически промени:
- Ускорете дигиталното, за да трансформирате фундаментално начина, по който KONE предоставя услуги;
- Насърчаване на модернизацията, за да се отприщят възможности за растеж;
- Спечелете жилищния сектор, за да поведете в най-големия сегмент в индустрията и
- Намалете въглерода, за да увеличите стойността и диференциацията на клиентите.
В основата на стратегията на KONE са хората и KONE иска да бъде най-лесната компания за работа и с която да работите.
Докато навлизаме в нов стратегически период, ние продължаваме да се ръководим от нашите ценности за смелост, грижа, клиент и сътрудничество. Това е и нашата възможност да изпълним нашата цел „Ние формираме бъдещето на градовете“.
Нашите четири стратегически промени
Цифрово ускоряване
Дигитализацията е трансформираща сила, която предефинира нашата индустрия и темпото само ще се увеличава. Освен безопасността и надеждността, нашите клиенти все повече изискват цифрови решения, които позволяват информация в реално време, незабавни отговори и пълна прозрачност. За нас свързаността е ключът към стойността на клиентите и по-интелигентното предоставяне на услуги.
Насърчаване на модернизациите
Застаряващото оборудване и развиващите се нужди на клиентите увеличават възможностите за модернизация около нас. В световен мащаб има близо 10 милиона асансьора и ескалатори, които са узрели за модернизация, и броят им расте бързо. В същото време нашите клиенти търсят устойчиви решения, които също подобряват потребителското изживяване, безопасността и достъпността.
Спечелване на жилищния сектор
Жилищният сегмент представлява над 50% от световния пазар на асансьори и ескалатори. Съществува и силно клиентско търсене на рентабилни решения сред частните клиенти.
Без въглеродни емисии
Справянето с изменението на климата е най-належащото предизвикателство на нашето време. Изградената среда представлява ок. 40% от глобалните въглеродни емисии, което предоставя значителна възможност да направите разлика. Стотици градове по света обещаха да станат въглеродно неутрални - и още ще последват. В същото време нашите клиенти търсят начини за намаляване на емисиите, свързани със строителството и строителните операции.
Стратегията на KONE за 2021 – 2024: Устойчив успех с клиентите
Устойчив успех с клиентите е настоящата стратегия на KONE, която ще продължи до края на 2024 г. През четиригодишния стратегически период 2021-2024 ние се фокусираме върху увеличаването на стойността, която създаваме за клиентите, чрез нови интелигентни решения и дълбоко вграждане на устойчивостта във всички наши операции.